Dagen som jag inte orkar börja



Ja idag är det en sån dag, jag vill som inte börja den, dock går ju klockan ändå..
Funderar på att åka ner på stan efter duschen och prova skorna som jag köpt i en annan storlek bara för att testa vilket som är bäst. och för att få lite annat att tänka på.

Sen måste det packas till nästa helg, diskas städas och tvättas idag. Som sagt jag har efter idag troligtvis två veckor fullspäckade 24/7 kan man säga. Först en vecka som student, en helg som flickvän, och en vecka som storasyster. Sen om möjligt kanske en lördag som otroligt snäll flickvän :)

Fördelen med allt detta är att när dessa veckor är över så kommer henke hem och tar hand om mig, de rester som finns kvar efter all stress :P Så tiden och dagarna till henke kommer hem kommer rusa förbi och sen kommer vi sitta här som ett gammalt par och helt plötsligt så är året som gått ett minneblott.

finns ju lite plus också det är ju att även om lillen inte vill komma precis just nu så tror jag helt klart att lille N kommer hinna titta ut någon gång under dess 14 dagar. Ska bli så kul att se hur han ser ut, om han är lik sin bror eller inte :) Kompismoster är redo!


Kommentarer
Postat av: Henke

Hoppas verkligen att veckorna går snabbt så man kan få komma hem och bara spendera tid. Det där med att ta hand om dig vet jag ju inte ;) älskar dig gumman! vi syns snart! mindre än en vecka kvar nu. Pussas

2009-08-30 @ 18:30:36
Postat av: Nina

Tack :) Tar ett tag att vänja sig vid det mörka men jag trivs som brunett.

Nu vill jag se lite bilder på din nya frilla med ;)

2009-08-30 @ 19:39:18
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0