Ny start massa shopping



Har köpt mig ett par nya jeans nu i alla fall eftersom att personen som tagit mina jeans och min tunika och BH troligtvis inte återlämnar detta. Vem det nu än är? .....

Förutom de nya jeansen jag inhandlat har jag klickat hem lite på Hm.com. Började med att jag skulle ha ett par jeans men avslutades med att det inte blev några jeans och jag fick lite andra saker och henke två tröjor och vips så var 1000 kr borta. Konstigt det där. Men det känns bra roligt med lite nytt inför hösten.Och vad jag vet ska man unna sig saker ;) haha


Enligt beställningen ska grejorna vara här till veckan allt utom en tröja så vi hoppas på det :) alltid roligt att hämta paket på ica.

Sen blir det klipp och färg på fredag, vi kör hårt på en riktigt nystart med allt inför hösten!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha den 25:e alltså ;) Hmm ja det är ju ett udda datum så det är inte omöjligt. Jag tror på det udda ;)



Mysigt att göra höstfint. Jag skulle också behöva klippa o färga och ja, så småningom lite nya, fina höstkläder..

Snart måste du nästan få lite höstfint på bloggen också ;) Säg till om du är sugen så fixar jag då jag har tid! Behöver förstås lite nya bilder också.

2009-08-23 @ 18:37:16
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror jag kan gissa vem som har tagit sakerna eller har jag fel? =)

2009-08-24 @ 19:11:01
URL: http://lovisaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0