Sthlm



Vi hade det bra  isthlm i alla fall, helt okej väder med en temperatur på ca 20 grader fredag och lördag söndag var en bra bit varmare :) Några skurar men inte något märkvärdigt skvätte på oss under helgen men inget direkt att klaga på.

Köpte paket till syster, till Liam, till henke och påslakan till mig själv sen blev det inte mkt mer shoppat. Men jag hittade det jag skulle ha så det blev nog bra det där! I morgon fyller lille lienpien ett så fort tiden gått alltså, ska bli kul me lite kalas :)

JAg tror att i höst kanske bloggandet kommer gå lite bättre, ska byta internet är det tänkt och då kanske jag orkar lägga ner någon minut på detta, är ju roligt att läsa själv om inte annat vad man gjort och så =)

Nej nu ska jag ut och plocka blåbär och svamp i skogen tjohejs

Kommentarer
Postat av: Nina

Liam längtar tills imorrn då han får sina paket hälsar han ;)

Vi syns imorrn!

2009-08-04 @ 20:44:29
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Henke

Dax för dig att börja uppdatera din blogg så man kan följa livet hemma också :) älskar dig sötnos!

2009-08-22 @ 19:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0