Onsdag



om en vecka är det dan före dopparedan! Mysigt och snön ligger vit på marken och minusgraderna är här. Härligt!

Idag har jag varit på skolan vi åkte innan sju fall det skulle vara snöstorm eller liknande så vi inte skulle komma sent. Normalföre brukar jag och henke åka halv åtta. Men vi blev ändå inte så tidig fick vänta på en sen buss som s kom med så vi for från stan tio över sju kanske!

DAgen flöt på rätt bra där upp och för första gången var vi verkligen seriösa på seminariet. helt otroligt men sant! Kan bero på den otroliga Ordföranden och ämnesvakten:) vem vet?

Sen hade vi en föreläsning om matte på em ganska givande vilade bara lite!

Väl hemma har jag försökt gå igenom det jag ska ha tenta på på fredag! Det känns som jag har stor koll på det förvånansvärt bra koll faktiskt så det känns bra än så länge vi får se hur det kännsi morgon dagen innan :D

nej nu ska jag läsa igenom plugget ta en dusch sen väntar sängen på mig!

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

Suck hatar paus. Det blir alltid en super lång paus, svårt att komma tillbaka ;)

2009-12-17 @ 10:31:53
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0