uppdatering



Vad har vi gjort egentligen sen jul?

Ja en massa saker och ingenting kan man ju säga, jag har vart på stan varje dag denna vecka, olika dejter varje dag, en sväng på birsta med kamera inköp, middagsgäster. Igår var det monopol spel här på kuben men inte i vårt hus, jag kom trea av fem. I mitten helt enkelt, klockan 1 i natt bestämde vi som åkt ut att spelet fick vara slut trots att vi inte fått en vinnare ännu.
Henke har just nu åkt iväg för att åka lite skridskor med grabbarna och jag har en känsla av att det inte kommer sluta bra, men har redan förvarnat att jag inte följer med på sjukhuset..

Nu ska jag göra klar plankorna och sen ska jag försöka plugga lite faktiskt, ja det är sant:) haha

Hejsvejs...
Kanske att jag göra en årsuppdatering lite senare när jag har tråkigt.

Puss puss



Så här trevliga var grabbarna när tommy och erika var på middag....

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag trodde du visste att du tillhörde familjen ;) Herregud vi har ju varit tillsammans i vad är det, 14 år? Då tillhör man familjen ;)

2009-12-31 @ 11:43:49
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha smart av Henke att åka skrillor när han har ont i ryggen ;)

2009-12-31 @ 11:44:43
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0