gävle



sitter på universitetet i gävle nu, mamma är och jobbar någonstans här får väl se hur lång tid det tar två timmar drygt trodde hon eller nått! Jag har bukrat upp med att ha datorn med och internet två filmer och en bok så borde inte bli rastlös, har redan suttit här i dryga halvtimmen som jag lyckats ffördriva på internet! funderar på om jag ska se en film nu! men ljudet på datorn har pappat lyckats paja så måste försöka klura ut en lösning på det!

Känner mig lite trött och sprutarmen gör faktiskt lite ont kan jag påpeka! Annars går det väl ingen större nöd på mig, om det var någon som undra?! du fick veta nu ändå :)

Känner att jag börjar bli lite hungrig också mamma får bju på¨mat sedan helt klart :)

byebye

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej :) hoppas allt är bra med dig. Gävle va, så där befinner du dig nu ;) Hoppas min post och lägenhet mår bra haha. Hörde att du stökat ner min lägenhet ;) eller så var det bara mamma som skyllde det stökiga på dig haha.



Imorgon kväll kommer jag hem, mysigt va ;) Kommer du till mig på kvällskvisten eller? Pepsi vore gott och svenkst godis. Typ kinapuffar eller polly. Jag är hemma till strax innan åtta :D Så får du se mina fynd och icke fynd haha.



PUss

2009-02-04 @ 14:27:14
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Mycket trevligt med sällskap på resan till gävle. Lite tid att diskutera både det ena och andra som inte blir av så ofta nu när du inte bor hemma. Uppskattat. Snäll dotter man har minsann, och lite lunch fick hon faktiskt + fika när vi kom hem.

2009-02-04 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0