22:48 börjar jag skriva



hellu!

Nu är min älskling hemma igen :) så otroligt skönt, att få en dag extra tillsammans uppskattas verkligen känns ju lite som fredag redan nu! I morgon har vi tvättning på fm inplanerad vad resten av dagen har att erbjuda får vi väl se i morgon!

Gick hem från jobbet, träffade susanna och olle på stan gick hem till dem, var där åt lite och så! Fick skjuts hem, eller jag på ica! Väl hemma städade jag halva lägenheten, andra halvan får väl göras i morgon kanske! mellan tvättningarna!

Sen älskling kom hem har vi sett en otroligt bra film, och bara myst i soffan, nu  börjar dock ögonen att dala och kudden känns som en bra kompis just nu!

God natt alla! eller god morgon beror ju på när du läser, varför inte goddag kanske?

Aja Puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0