hej hej



blev sent igår, halv fyra gick hampus ut ur mitt rum och stängde av datorn så jag fick sova! såg lite på tv sen tog sömnen över! dock ringde älskling och väckte mig kvart i nio. Mkt omtänksamt alltså;) Sen tog jag tag i tvätten vid tio, små pojkarna låg rätt utslagna i soffan!

Efter tvätten och duschen, väntade jag bara på att sanna skulle ringa. Vid halv tre begav vi oss ut till birsta fikade gick och kollade lite, inte mkt dock! Sen for vi till lägenheten kollade när crille och benke jobba lite, for och kolla på susannas systerson, elliot! Mkt söt lite krabat, dock lite hungrig när vi var där. Sedan for vi och köpte kebab som vi åt i lägenheten medan benke arbetade! hihi mkt trevligt.

Just nu sitte rjag med älskling på linjen, inge vettigt sägs, men vadå det kan ju vara trevligt ändå!

Nu är det dags att avsluta.

Imorgon klipp och färg, sedan lite jobb på dagis! Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0