Helgen!



I fredags var ju självklart henkes tåg försenat två timmar ytterst störande då  vi inte hade setts på två veckor, hela kvällen blev ju knepig,. TUr var väl att jag var hos mamma och pappa så jag inte satt hemma ensammen och väntade! Blev en trevlig kväll ändå, dock utan henke!

På lördagen städade vi undan lite sedan for vi ner på stan, gick och strosade, åt lunch på ett fik och köpte paket till oskar. Därefter for vi hem jag somnade en sväng på soffan och henke passade på att komma i kapp i internet världen. For och hämtade sara på jobbet, sedan for vi på en liten 20 års tillställning hos vår käre gammle vän oskar! TRevligt, vi tog dock hemgång tidigt! Jag och henke blev sittades framför tv en sväng sedan var tiden inne för att kramas med kudden och drömmarnas värld.

Söndag åkte vi ut till kvissle hjälpte till i lägenheten där, fixade och donade lite sedan for vi hem till oss, gjorde god middag satt och prata, myste i soffan och sedan var det dags att åka för henke! helgerna går så fort sjukt störigt.

När henke åkt for jag hem till sara och blev kvar där hela kvällen

Härlig helg ändå! Trots vissa meningsskiljaktigheter .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0