Igår



Måndag var det igår ! Började med att jag var uppe alldeles för länge och somnade vid halv två kanske vilket gav resultat i att jag vaknade tio! Jag klev upp och duschade, sedan var det bara att ta tag i disken från söndagen! Gick väl rätt fort ändå, är inte så tråkigt att diska ändå det blir ju så bra när det är klart :) ser ofta värre ut än vad det är!
Sen kom mamma och pappa på besök, pappa fick fixa hatthyllan så nu är den på plats, dock var det inte det lättaste, och jag menar när han ändå var här så fick han sätta upp gardinstänger som mamma och pappa fick köpa på clas! Mkt bra jobbat av mig anser jag nog!

Vi fem skulle jag träffa sara på ikea, även nina och liam var där! andreas kom också lite senare! VI gick först ett varv på ikea sedan i på birsta city, blev inget inköp för mig handlade bara på den så kallade mataffären, Mcd.  När vi strosat i nästan tre timmar blev det, ica maxi där hittade jag gardiner till köket och sovrummet, blev rätt bra faktiskt och de kostade bara 49 kr för ett paket! mkt bra köp av mig anser jag!

Hem och lämnade och hängde upp dem, Skryngkliga haha , man behöver ju inte överdriva, skulle dock behöva korta av dem lite men som sagt man kan inte fixa allt på en gång :P överskattat!

Gick till sara och blev kvar där in på småtimmarna, prata kan vi helt klart, och fritidsresor är vår nya favorit! eller ja ny och ny är de ju egentligen inte men ändå :)
Väl hemma blev det lite bloggläsning, ett oth avsnitt och lite hockey, dock somnade jag efter första perioden, kändes inte direkt som att sverige hade en chans och jag hade rätt känsla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0