lördag




otroligt vacker blomma, rhodos -08

Som man kan se har jag lagt in en bild bara för att piffa upp lite! Idag ja vad säger man, inte en dag att hänga i julgranen direkt! Lyckades aldrig somna i går kväll, vid halv tre i natt lyckades jag infinna mig i sömnens sköna dimma. Hade klockan på nio i morse bara för att vända tillbaka dygnet lite, vaknade dock var jag dötrött. Såg ett avsnitt oth och åt frukost i sängen! Sedan blev det dusch och iväg ¨på birsta en sväng. Blev några ynka inköp, inget värt att nämna! Har satt upp tavlorna jag fick av sara i julklapp, väggen påväg mot toa.  Sedan blev det två avsnitt av oth därefter middag hos henkes päron. henke försvann upp och jag blev sittandes nere med svärmor. Sen tog vi en kvällspromenad med gobbe, och nu sitte rvi här hemma, Jag vid datorn och henke ser på hockey. Kul liv.. haha! Dock känner jag mig lite trött så ska nog ta mig en sväng mot sängen helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0