måndag



har hunnit vara hundvakt
gått till stan oc tillbaka
varit på banken och satt in pengar, fixat ny dosa.
Vart på en annan bank och avslutat ett konto
vart på telia en mkt trevlig tjej denna dag
Handlat en tröja och ett par vantar
fikat
färgat håret på sara
stressat och irrat för att vissa har himla svårt att ha koll på saker
hjälpt till och städat på dagis
duschat har jag gjort
ja mkt har jag gjort helt enkelt , vissa påstår att jag varit ledig...
nu sitter jag i allafall och ser lite på tv bonde söker fru tror jag det är :)

Plus att ´jag var tvungen att må dåligt och vara sur igår helt i onödan bara för att vissa inte har koll på saker tröttsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0