Hej



Sitter i lerum och skriver.

Idag har vi varit på GEKÅS oj oj vad pengarna rullade fort, men jag köpte faktiskt mest bra saker som vi faktiskt behöver hem, så någon gång skulle dessa saker ha inhandlats ändå. blev en hel del saker till min käre karl så nu får det vara nog med saker till honom tror jag väl! Han fyller ju år om två veckor så allt jag köpt nu borde ju räknas som paket :)

Imorgon bär det av hemåt igen.

Har hunnit med lisseberg, en runda i göteborg, restaurangbesök, invigning på ullevi, 4 fotbollsmatcher, några one tree hill avsnitt, en tripp till ullared och ja lite slötid här i lerum. Har varit en knepigt väder här nere men kortbyxorna har varit på varje dag, Varmt regn sol moln en massa blandat.

Nej nu ska jag vara lite trevlig tror jag väl!

Imorgon får jag äntligen träffa min henrik också som jag längtat, så det känns skönt att veckan är slut på ett sett med även fast det varit kul att vara här!

Pusshejs

Kommentarer
Postat av: pernilla

Ja, för mig kommer det att kännas som ett misslyckande om jag hoppar av, samtidigt som jag vet att det går att göra det, det händer ju inget precis! Måste fundera lite mer, har ju några dagar till på mig att bestämma mig! :) Kram

2009-07-17 @ 10:33:41
URL: http://dearpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0