sommar och sol



Ja det kan man verkligen säga att det är, sitter ute på ballisen och bara myser, det är skugga och säkert dryga 25 grader! Hur underbart är inte det egentligen?! tänk om det vore så här alltid.

Har precis gjort mig klar för gatufesten dag 2 var faktiskt ner efter jobbet i går i typ två timmar. Blir inget överseriöst i dag, har ju jobbat i dag och mer jobb blir det i morgon, ska ner med min käre svärmor sitter och väntar på henne nu hon skulle he lite färg på ögona är senastge rapporten. Blir nog en rätt mysig kväll hoppas bara inte det är knök fullt nere på byn, dock är det inte så bra artister detta år vilket borde leda till inte lika mkt folk som vanligt men vädret är ju då kanon istället och de kanske lockar fler. vilka onödiga funderingar jag får helt enkelt se när jag väl är där nere.

Annars är det väl som vanligt med mig, inga större förändringar här, trött och sliten efter allt jobb, nöjd över det varma vädret ( dock jobbar man ju så brännan får vänta till v 29 i gbg då är det ju sol har jag bestämt).

Känns i alla fall som att livet är påväg åt rätt håll igen känns nästan lite knepigt att man kan börja planera in saker och göra med min karl redan i höst, mkt knepigt men otroligt skönt.

Nej nu blev det massa strunt men någon är säkert intreserad av att läsa ändå.

Ha en härlig kväll nu då allihopa, det ska jag försöka ha!!


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du fått lite vila nu i eftermiddag efter morgonens jobb på Ryggis. Regntunga skyar just nu, men de försvinner kanske till ikväll när du ska på Gatufesten. Ha så roligt. Själv njuter jag nu av att ha fått semester.

2009-07-03 @ 17:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0