Dålig uppdatering



Jobbade tisdag och onsdag förra veckan, som ni vet var det lite magsjuka där, så i natt var det dags för mig.mår bra nu så det är ingen fara. Jag och henke har bara legat i dag, sett på tv, skidskytte, spännande :P Mitt stora feta grekiska bröllop, rätt kul och sen lite annat nyhetsmorgon, lagom ansträngande lixom. :)

Men nu har han åkt tillbaka igen!

Fredags var jag på klockis, åt middag sedan hem till henke! Lördag var vi på birsta med mamma och frida, mamma köpte paket till hampus och frida tjatade om massa saker som hon borde få. SEn for vi och handlade mamma tyckte inte vi storhandlade men vadå vi fick med allt vi behöver nu är det bara färskvarorna som saknas :P
Dock bröt vi redan i dag matlistan då jag inte orkade laga mat, så henke köpte kebab istället.
Hedberg var här i går kväll han och henke drack öl och vi såg robinsson och fotbollen sedan åkte de ner på krogen, jag stannade hemma eftersom jag mådde lite illa tyckte jag.

Ja nu ser jag på one tree hill, så i kväll blir det tv hela kvällen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0