Söndag



Ja då var det söndag igen. I dag har vi knappast gjort många knop. diskade gjorde henke på förmiddagen. Jag tvättade en duk plockade lite och bara var.  Sen tog vi lite chips och dipp till lunch satt oss framför tvn och blev kvar där halvsovandes till tre typ. ¨Då tog vi oss ut på en halvtimmes promenad och lite middagsinköp. Sen försvann tiden och vips så var det dags att gå till tåget. Ja vi gick faktiskt är så härligt ute nu så man blir lycklig av vädret helt klart.

Efter att ha vinkat av henke promenerade jag hem igen. Nu har jag duschat och sitter bänkad framför tv här blir jag nog kvar resten av kvällen.

I morgon ska jag tvätta, sanna och olle kommer nog förbi skulle behöva fixa ett pass också. Tänkte att du kunde betala mamma :D

Annars är det väl som en vanlig söndag skit alltså! men det blir väl fredag nästa vecka med :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Allt för dig gumman....

2009-03-22 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0