Tisdag



Ja klockan sex i morse vaknade jag, kunde inte sova. Var dock trött tur att jag ändå skulle kliva upp en dryg halvtimme senare ändå=) och i dag var det ju helt klart fint väder när jag drog upp och kollade ut, dock var temperaturen ute lite väl låg men vadå det var ju sol i alla fall :D

TRevlig dag på dagis, dock en tjej som fick magsjuka. Pepparpeppar hoppas jah inte åker dit bara! Men tror det är lugnt!
Ska jobba i morgon också några timmar känns bra! är så hilma roligt att jobba på dagis trivs som fisken i vattnet helt klart :)

Väl hemma idag blev det handling och middagsgörning. kanske inte kan skriva så men sak samma :D blev korvstrogarnoff och ris helt okej lite varm var det bara. Sen somnade jag på soffan en timme så är lite seg nu.

Såg att man kunde logga in på skatteverket och kolla deklarationen, min såg mkt bra ut. Dock var det lite fel på henkes lite struligt men det kanske är fixat snart, annars får vi börja klura lite på det :D

känner att jag kanske ska ta lite luft är så trött men balkongen kanske räcker :D haha är så mörkt ute nu ju.

nej linda rosing på  tvn inte direkt bra men något måste det ju vara i bakgrunden, klockan nio blir det andra aveny i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0