Tisdag



idag har jag varit duktig, jag har bakat bullar! och i går kväll bakade jag snoddas så nu är jag redo att fylla år och få gäster! JAg ahr diskat tre gånger i dag också vilket jag borde få pris för nästan håller även på att städa och fixa ordning i lägenheten, köpte ny "duk" till köket och ny gardin också dags för sommar där inne nu!

De andra gardinerna i sovrum och vardagsrum får passa året om haha eller till jag känner för att byta nästa gång :P inte direkt roligt att  köpa :)

Ett litet problem med att baka är bara att få plats med sakerna i frysen sedan men jag antar att mängden kommer minska inom kort och då är det probemet löst.

har vart lite barnvakt också varit och fikat och gått fram s till mig från mig till s och sen från s till mig igen det anser jag också vara bra :D haha ena vägen bar jag en tungklump i famnen men en gosig sådan :)

Sen har jag ätit middag nu också kyckling grejs och ris.

Aja inte fan var det mkt logik i detta inlägg men som sagt man kan ju inte direkt  förvänta sig mer.

Puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0