Idag



Fyller svärmor år, GRATTIS GRATTIS! har vart där på kalas, dvs vi fick både middag och fika!

Annars har min dag bestått av två lektioner på skolan, jag är ensam i dag och i morgon, det kännes faktiskt riktigt bra speciellt med tjejerna! Killarna hade dock precis fått svinsprutan och hade då ännu mer än vanligt att surra om! Men i det stora hela gick allt mkt bra och jag hann med vad jag skulle på lektionerna!

Efter den otroligt ansträngande skoldagen, "hårt liv som lärarstudent", åkte jag in till staden för träff med sanna, och s, mkt trevligt och tiden bara rann iväg, vips så hade vi varit på stan i 4 timmar, men då kändes de som att birsta var en bra ide så vi for ut dit ja och sanna och hittade oss två par skor var, mkt duktigt gjort:) sen fick vi köpa blommor som var från B&T till A, mkt snyggt blev det ju! Trevlig stund på stan och birsta helt enkelt! Något jag helt klart kan göra om snart :)

Nej nu har man sett greys och det är dags att gå till sängs, det kommer en dag i morgon också!


Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0