Måndag v.45



Ja dagen började mycket konstigt, klockan ringde 07.20 och det var helt omöjligt att kliva upp, det är inte ens tidigt, men jag kunde helt enkelt inte vakna. Henke var lika trött han och ingen av oss förstod varför, jag lycakdes få på tvn vid åtta men kollade inte, utan sov vidare, tio i nio vaknade jag till och såg sista minutrarna på the vioce.. Sen tog det ytterligare en halvtimme trots dålig tv shop innan jag tog mig upp, henke hade plockat fram frukost. Efter frukost bytte vi om och började spackla lite, efter det var det dags för lite snabb plugg, efter det blev det lunch, och då händer det...

när jag håller på att laga maten och ska ställa in makaronpaketet så tappar jag det självklart och alla snabbisar ramlar ut över hela köksgolvet, henke fick komma och sopa :P massa makaroner var det....

Sen åkte vi och hälsade på Nina och Noe mkt mysigt, han har blivit så stor lillkillen! Han växer så det knakar kan man säga eller brakar för det gjorde det i byxan hans när han satt hos mig, haha det är väl som det ska vara han spydde inte på mig i alla fall som jag hört att han brukar göra på moster..;)

Sen var det raka vägen till härnö för tenta skrivning, suck vad mkt man var tvungen att skriva, men svarade på allt i alla fall, sen har jag ju inte rätt på allt det känndes kanske pissigt om jag får säga det själv, men vi får helt enkelt hoppas att jag ordbajsat tillräcklinget bra!

Förmodligen blir det ett Fx men det får vi leva med.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gör ett Fx om sådär tio år. Jag tror i alla fall det gick kanon, både för dig och Henke. Om inte, ja då blir ni bara lite extra smarta eftersom ni måste plugga in allting en gång till. Det vill säga, att det med största sannolikhet kommer fastna där uppe.



Som sagt, man ska inte överplugga. Finns ett liv utanför skolan också. Det riktiga livet även kallat. Plugget leder ju bara till en framtid, en arbetsplats. Man vill ju gärna inte bli som läkarna, asociala. Man kommer långt i livet bara genom att vara social och kunna ta människor.



Ja jag vet, kan vara en del svammel. Jag skyller på migräntabletterna. Är fortfarande yr. Balanssvårigheter. Känner mig lite som Anna (eller ja som jag tror det känns att vara Anna)

2009-11-02 @ 23:38:11
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0