Ny vecka



Ja nu är det ny vecka igen och det är dags att plugga på hemmaplan igen! Förr när man gick i grundskolan var året uppdelat efter alla lov, dvs vad jag längtar till novemberlovet, vad jag längtar till julllovet, åh är det inte sportlov snart, Äntligen har vi påsklov och den stora höjdpunkten nu är det snart sommarlov :)

Nu när man går på högskola så är året indelat i 4 och 5 veckors perioder så man hinner som inte riktigt med, allt kretsar kring nästa tenta så om det är maj eller november spelar som ingen roll, nästa tenta är det fokus ligger på! Ganska konstigt med så är det och fort går tiden :)

DEt var inte det jag skulle skriva men ändå. Självklart funkar inte mailen på miuns sida. (som vanligt)
Jag har i alla fall sorterat ut vilka böcker som vi ska läsa ska försöka läsa en bok i alla fall denna vecka. Sen har jag tagit fram tentorna nu som vi ska utgå i från i vårt plugg. Ska ner på stan och träffa sara vid tolv. Henke är i härnösand nu. Så jag är ensam hemma det är ganska skönt!

Just nu ser jag på blondinbella och nils på tv4 ganska kul faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0