Torsdag



Denna vecka har verkligen varit slapp, vi har inte gjort mkt vettigt men ändå har dagarna rullat förbi! Var förbi hos sanna i går fick nybakat bröd och banankaka, inte illa! Funderar på att gå dit varje dag om det fortsätter så här:D 

Sen var vi ju på familjemiddag hos sara igår, mkt mysigt!buspojken pie var där med bror sin, kul att träffa den lilla busungen var ett tag sedan! han var ju på dagis när vi hälsade på sist.

Idag då, sov ytterst dåligt i natt var klarvaken kl 3, varför kan man ju verkligen undra. annars jag och henke gjorde sten sax påse om vem som skulle bädda och plocka undan frukost jag vann.. :D mkt viktigt. henke anklagade mig för fusk, men man kan inte fuska på den leken.

Nu sitter jag här hemma ensam, så skönt man uppskattar verkligen att vara ensam nu sen henke kom tillbaka då jag är van sen ett år tillbaka att vara helt ensam! Nu ska jag sätta mig och läsa om jämställdhet och jämlikhet. Mkt intressant. Sen ska jag luncha med sanna!


Pusshejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0