Fredag



Dagen började rätt tidigt dvs vid fem då katten var i full gång med rackartyg, vi skulle ändå upp sex så det var ingen ide att somna om så låg och halv sov där en timme. Sen har vi arbetat och arbetat i dag, helt okej dag. däremot lite väl lite studerande, men man måste ju prioriter haha eller nått... :P

Sen har vi varit och solat och nu precis ätit middag, kykling varm vitlöksås och kroketter. helt okej blev det ju! Dock är jag less på mat, inte sugen på något direkt, men tur jag är en så bra kock så min mat alltid går ner ändå :P

Nu sitter vi och väntar på mr p och miss c som ska komma över. Vet inte vad vi ska göra direkt men det visar sig troligast inom snar framtid :)

Annars rullar livet på. räkningarna betalad även denna månad och vi har pengar kvar. Trots att vi är bra på att unna oss saker :) Vi lever ett hårt liv som fattiga studenter helt enkelt, jag vill dock inte se nästa månads räkningshög den blir stor, men som sagt vad vore livet om man inte unnade sig lite extra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0