Lördag



Ja vaknade i dag med, helt otroligt! Sen låg jag kvar i sängen och drog mig över en timme mkt skönt vill jag lova. Sen efter det blev det frukost. For ner på staden med svärmor och köpte paket till henkes kusin sen blev det en fika. För man kan ju inte gå på stan utan att fika det är som att bryta mot ett budord eller liknande ;)

sen blev det till att utföra britts plan haha! hon är för rolig hon!

Sen åt vi mat hos mor och far! mkt gott, nu har jag kört sara på fest, dock fick jag vända och hämta henne igen för hon glömde alkoholen, haha! detta kan bara sluta illa! men nu är hon på fest i alla fall!

Henke är hos pontus och jag sitter här hemma med katten!

En helt okej lördag alltså !
:D

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha tack så hemskt mycket för skjutsen (skjutsandet) igår. Jag bjuder på middag på stan som tack för hjälpen till veckan

2009-10-25 @ 07:58:22
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0