Massa nytt



Som sagt, pappa ringde och vi fick uppdraget att besikta bilen, kul kul! åkte ner till honom och vad ser han att en lampa är sönder, och han säger åt mig att fixa det så det inte blir en tvåa suck!
hur ska jag göra tänkte jag! Dvs, jag sa åt henke att ringa pontus och pontus fick hjälpa oss och han var ju super duper duktig så vi fixa det, eller ja pontus och vi kollade på :D haha! TAck TAck!

Sen har jag och henke varit och tränat! Ja de ni, vi har skaffat ett träningskort nu, ett helt år, så nu är det bara att köra ingen återvändo! Träffade Kusin vitamin som också var där! Annars var det väl inget märkvärdigt luktade svett och så, men det var faktiskt ganska kul så nu kör vi på detta! :D

Det var nog alla nya och knepiga saker som hänt i dag !

Tack hej nu blir det tv!Super Woman

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag tycker nog det var lite roligt av din pappa ;) och se du lyckades ju lösa problemet.



2009-10-26 @ 21:23:15
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0