pluggdag



idag har det varit en plugg dag, har väl inte fått så mkt gjort då jag var super trött i morse och har ont i magen. men jag lyckades ta mig upp och fick fika av älskling, sen har jag faktiskt fått en bra teknink på läsningen tror jag. super bra dock att moster redan läst boken och de finns lite understruket och lite postit i boken, verkligen till stor hjälp :)

Sen har jag märkt att vi har stor fördel av att vara två som läser samma sak, för man kan prata och diskutera kring saker vilket är super bra när man ska lära sig :) sen har vi dock lite problem att man blir störd av att den andra är hemma men det går att lösa med en promenad.

idag var ju gobbe här så vi tog en timmes promenad bjöd även med pontus sen fick han följa med på lunch också! allt för att slippa plugga kanske :P

nej nu ska det vara full fokus på tvn. Greys är i full gång!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha nä det gör väl troligen varken till eller från. Men jag tänker ju inte ta ett lån bara för att ;)

2009-10-15 @ 08:19:46
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/
Postat av: Mysan

pluggar henke också till lärare? :)

2009-10-15 @ 11:00:49
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0