Projekt riva hallen



Igår började vi riva tapet och idag har vi fullgjort det jobbet, så nu ska det slipas och spacklas för att sedan slipas igen.
Vi har köpt alla saker som vi behöver nu tror vi så vi hoppas på det, ja förutom lister då för de kommer vi behöva nya sen, och nya lampknappar men allt till underarbetet och till överarbetet är nog inköpt bara stylingen kvar sen...

Vi har hunnit pluggat på fm också.
Jag har lixom fastnat på en grej som jag inte får in så ska klura lite på det i helgen.

Sen har vi ju en fråga som vi verkligen inte kan, men som sagt vi satsar på Fx på denna så blir det nog bra sen! Dvs man får kompletera en del, men huvudsaken man klarar den stora delen och två av de små så är det bara en grej kvar sen att fixa den 18 dec! Tror nästan alla kommer få Fx på denna tenta låter så när man pratar med folk alla sattsar på den stora delen och kollar knappt på det andra :)

Nu håller vi på att laga mat det blir lax i dag och potatis, sen ska jag ner på stan och träffa sanna! Mycket mysigt!

Vi har hyrt två filmer här hemma så en av dem blir det nog till att se nu i kväll med cola och ostkrokar till!


Allt för mig just nu, måste hjälpa till med maten det är ju jag som har bråttom :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket spännande att få se resultat sedan ;) Jag återvänder hem ikväll iaf, då har jag semestrat färdigt för denna gång ;)

2009-10-31 @ 09:55:46
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0