dålig uppdatering



Ursäkta dålig uppdatering. Men jag har inte direkt haft så mkt tid över, men samtidigt känns det inte som jag har gjort ett skit. Mkt knepigt.

Har försökt plugga, men ja nu är lumpen över och det otroligt jobbigar året. Så nu börjar nästa väntan, väntan till att skolan ska bli så där rolig som jag hade hoppats. Men vi får väl hoppas att det blir bättre snart! Med henke hemma lär det ju kanske bli bättre haha eller så blir det motsatt effekt men de hoppas vi verkligen inte, för vi måste ju fixa det här och tillsammans klarar vi ALLT :)

Just nu sitter jag här med frida bakom ryggen och hon lockar mitt hår :) hoppas det blir fint, troligen lär jag bara bli ett enda stort krull men jag är ju snygg i allt :)

Imorgon komme mammi och pappi hem, ska bli skönt att få sova några timmar i min säng, en sista natt ensam sen hoppas jag att det dröjer innan jag behöver vara ensam igen :) Lovar du henke?

Nej nu ska jag fortsätta och söka adresser så jag hittar vart jag ska på lördag.

Sov gott hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0