Lördag



Ja vad gjorde vi, vi började dagen mad att tvätta det som inte hans med i tisdags. gick ju rätt fort ändå, sen kom pontus och cissi skulle hämta mr hilti! de var här pratade och gick, efter fem min kommer jag på att de glömde mr hilti henke ringer pontus som svara; JAG VET!!!

mn så kan det gå när man är gammal :) Vi åkte med la familla Åsell till la stada, där var det stress shopping ab. För en viss bror skulle spela match, men jag tror alla han med att köpa de som de skulle! Jag och henke blev kvar och vi köpte överkast till sängen och lite ljus! var 30 % på ljusen så det blev ju bra! Sen köpte vi kina mat och tog bussen hem :)

Efter maten vid 3 var jag mkt trött så jag la mig framför datorn och kikade runt lite när jag sedan reste mig fick jag akut huvudvärk och var tvungen att lägga mig och vila. Sen for vi ut till njurunda, jag gick och grattade hedberg sen följde jag med annika till skogen så henke fick leka själv med pojkarna! Sen hämtade jag hem honom när annika ville sova och även jag!

Det var väl min lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0