söndag



Hade sovmorgon till tio i åtta, vaknade ju trots allt sju i lördags så det var hela 50 min senare. Fast jag låg ju kvar i sängen och kollade på tv och försökte få liv i en viss henrik, Vid tio åkte vi på affären köpte gröt och mackor sen hem gjorde frukost för att sedan åka till svartvik för fotboll. blev en stor vinst för svartvik trots seg start på matchen. Sen for vi ut med släpet och tre sängar till skärsätt, sen med släpvagnen till kubal, för att sedan åka till dagis och städa. För att slutligen åka och besöka bebis alias Apan "i brist på annat namn" :) Mkt söt liten bebis som är väldigt lik sin bror, bus Liam var det full fart på och vi busade en massa! han bara växer och växer! Himla go lite pojke alltså, längtar tills jag får komma och busa med dig igen :)


Inte nog med alla dessa saker, påvägen hem från nina och ante med pojkar, så åkte vi coh köpte pizza, hem och åt det framför tv sen bar det av ner på bio, för att se Flickan som lekte med elden mkt bra film även denna. Längtar efter den tredje filmen redan då slutet på denna film inte var så där super bra man väntar ju på fortsättningen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men filmen är väl värd att se, eller?? Undrar när vi ska komma iväg....

2009-09-22 @ 18:18:20
Postat av: Jag

Den är helt klart värd att se mkt bra film!

2009-09-22 @ 18:46:24
URL: http://kompismoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0