Tisdag



Hej hopp!

Idag har vi blivit vuxna på riktigt vill jag lova var på banken och kollade om vi kan låna lite pengar. Det ser ut som att det inte borde vara några större problem med en liten påskrift från mamma och annika.
Sen passade vi på att hälsa på henkes mormor och morfar, när vi kommer in och Tage frågar vem Britt pratar med säger hon ; Men det är ju gullungarna som är här! :) Alltid lika trevligt att hälsa på.

Sen har vi eller jag passat Olle en stund mkt mysigt haha! Henke är på hockey med Dennis och Hedberg kul för honom. Just nu sitter jag och ser på systrar i jeans Susanna for nyss hem!

Kom på att jag och henke knäppte några fina kort med webbkameran på hans dator här om dagen ni ska få se två :D haha

Fanns många olika finesser vill jag lova :D




Efter en hård dag i söndags såg jag såhär stark och glad ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0