Imorgon och framåt



har jag min sista dag på praktiken, känns lite tråkigt faktiskt. Men samtidigt så ska det bli skönt att inte vara upptagen varje dag hela dagarna, nu är det mina dagar min tid och jag får lägga upp det som jag vill! har iofs 5 dagar jobb i maj inplanerat, och alla andra dagar bör det pluggas, med lite tur kan jag nog lyckas få ihop någon fler dagar jobb i maj! :)

Så var det med det!
Lite info om mitt liv, några roliga saker ska vi nog hinna med under denna framtid.
Bokade tex klippning i dag, ska på 40 års fest, jag ska på x antal kalas ja massor med trevliga saker som maj månad vanligen bjuder på! Den bästa månaden på året helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0