plugg uppdatering



Jag pluggar inte alls för tillfället om någon undrar! Utan jag gör som alltid, skjuter på det framåt! Denna vecka ska jag dock börja är tanken, men tro det till största del blir att hjälpa henke med hans som ska var klart nästa vecka, lite team work här alltså! Dags för praktik igen också går in på mina två sista veckor i morgon :) blir nog kanon det kan man ju hoppas!

Ja annars rullar väl livet på med att plugga så lite som möjligt och få så höga betyg som möjligt precis som det alltid har varit :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Har ju fungerat bra hittills :)

2010-04-12 @ 22:24:10
Postat av: Svärmor

Tycker din strategi verkar vara samma lika som min.

2010-04-13 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0