Tisdag



Jag har precis skickat iväg det sämsta arbetet jag någonsin har gjort tror jag. Men men det kan med lite tur räcka för att bli godkänt jag hoppas det. Men som sagt förstår man inte riktigt vad det är som läraren vill ha ut är det ju svårt också. Men nu är det gjort nu kan jag lämna det bakom mig, måste jag göra om det så måste jag inget mer med det, kanske lär mig något nytt på vägen! Känns i alla fall skönt att det är gjort, nu är det bara resten kvar. Tenta plugg får starta i morgon tror jag! Nu är det plugg som gäller framöver. Bara tuta och köra!

Han ner en sväng på staden förut också hittade lite paket, sen gick jag och min käre sambo på middags Dejt! blev en varsin Lax planka , restaurang chansen är rätt bra att ha ;)

Nej nu ska henke få plugga lite han med, han är den duktiga i familjen nu för tiden!

Puss hej!

I morgon fyller min mamma år, Grattis!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack:)

2010-04-21 @ 07:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0