Onsdag



Tredje dagen i rad vi tagit en fm morgon prommis jag och sara, mkt trevligt och tur för annars tar jag mig inte upp ur sängen . konstigt det där hur lat man kan vara.

Fint väder idag men blåster storm, höstvindarna är här, men så länge solen får vara kvar gör det mig inget.

Jag håller på att göra lunch och har plockat fram allt skolmaterial, nu är det plugga på schemat i alla fall i två timmar sen får vi se.

Ikväll ska jag träffa Sofie och vi ska ta en fika och prata lite strunt innan skolan drar igång igen :) Trevligt.

Jag ska lägga in lite mobilbilder också tänkte jag så blir det kanske några från yran som kan få komma upp:)

Hej svejs på en stund!

Plugg bruakr relatera till  mer dator tid och blogg då man på något vis alltid hittar annat att göra. Konstigt det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0