Annars v.49



Tiden rusar förbi två veckor kvar till jul, vi har börjat med en del klappar men halva familjen är väl börjad på i alla fall alltid något! sista dagen på praktiken i morgon. Nästa vecka är överfylld med plugg och stress som lär fortsätta fram till jul. Sen tar jag en helg ledigt kanske det blir lite plugg i mellandagarna då vi tydligen ska ha både inlämning och tenta på kursen som vi har till v2. Mitt liv är jobbigt just nu ;) jag måste alltså plugga.. hur är det möjligt då min sysselsättning är just att studera?! ;)

Nu är jag så otroligt trött efter 13 timmar på praktikplatsen så är det dags att göra kväll. Sov gott!

Pusshejs !

Kommentarer
Postat av: SARA

TIllhör jag hälften som fått paketen inhandlade? ;) Kämpa på, du klarar det! Man jobbar väl bäst under press ;)

2010-12-09 @ 21:53:06
Postat av: Nina

Haha ja det är förjäkligt det där att man faktiskt MÅSTE plugga också ;)

2010-12-09 @ 22:22:51
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0