Tisdag



Tentan är inte att leka med. Det känns tugnt men vad ska man göra lixom bara bita ihop och se glad ut. I morgon ska jag försöka skriva inlämningsuppgiften som ska in på fredag och sedan göra klart en fråga på tentan minst så jag på något vis ska ha en chans att bli klar innan måndag med allt :)

Dvs man måste jobba effektivt varje sekund hur tusan ska jag orka det inte min starka sida, men stressen brukar ha en bra effekt på mina studier så det är bara att köra på! Nu blir det lite mer tv sen sova!


Kommentarer
Postat av: Nina

Usch då har du hemtenta stackare.

Jag har en liknande bild på min telefon som du kan använda till kommande inlägg xD På dig alltså

2010-12-14 @ 22:22:17
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0