helgen




Helgen har i det stora hela vart bra men har tappat lite på slutet om  man säger så!
I fredags efter jobb och kom sanna och olle och hämtade mig och jag åkte dit och var med dem ett tag! Sen kom henke och hämtade mig. Väl hemma bestämde vi oss för att åka ner  på allstar och käka middag! Mkt gott!

Sen åkte vi hem till hedberg och såg på hockeyn.Killarna drack självklart öl också! Jag fick köra hampe och matilda till nolby en sväng. Vinst för sverige och silver för haag! Bra kväll ändå för svenskarna!

Lördag får sms av sanna på morgonen och de blir bestämt att de ska komma över på kvällen för os och melodifestival och Pizza till middag!
Jag och henke åkter ut till skärsätt på dagen en sväng går på prommis med henkes mamma och pappa och hunden, tills de blåser spik i ansiktet då vänder vi tillbaka till Våren, ja det kändes nästa så vid huset där solen värmde på trots de 14 miuns, men vadå ta bort minusgraderna och de hade vart vår ;)

Kvällen kommer och vi har super trevligt, sverige tar två medaljer i skidor efter ett otroligt spännande lopp vi satt här som på nålar och olle blev galen på oss och började skälla! 

Sen börjar det gå utför henke måste ha blivit matförgiftad av pizzan för vi tre spyr han ner hela hallen och mår riktigt dåligt. Sen var det bra med det men han har knappt ätit idag och är allmänt svag. Så jag har skurat i hallen och fick åka och städa på dagis åt henke eftersom han taktiskt hade sparat städningen till idag!  Nu börjar min lilla prins må lite bättre men han blir hemma från praktiken i morgon för att skaffa sig nya krafter igen! Fruktfatet står dukat här på bordet och vi är redo för en kväll framför tv;n.

Det var väl allt från mig just nu!

Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars henke då. Tur att du fanns till hands för både det ena och det andra. Förhoppningsvis är du inte smittad, men då får han väl betala tillbaka isåfall..Magsjuka är inte kul:(

2010-02-21 @ 21:23:44
Postat av: Lina

Nej knappast kul, men jag tror bara det var matförgiftning och det smittas ju inte! Så vi hoppas på det!

2010-02-21 @ 21:32:30
URL: http://kompismoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0