Just nu



har jag precis kollat igenom alla kort från resan, och har nu beställt kort och en förstoring blev bara 109 kr totalt med frakt och allt. helt okej tycker jag nog!

Ska sätta mig och plugga lite till nu tror jag och sen blir det soffan för resten av kvällen kanske ska slå in ett paket också ska ju på kalas i morgon! :) (trots att det ej var obligatoriskt med paket)

Annars har vi det bra här borta på Kuben! Gobbe har åkt hem för denna gång!
Henke har diskat och vi har ätit middag! kottlett och svampstuvning. gott! Minimorötterna är inte att förglömma!

Ja nu har jag skrivit massa strunt och ingenting!

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad sa jag om paket ;)



Minimorötter är GOTT.

2010-02-23 @ 23:08:01
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0