Eftersom jag så fint avslutade med att vi snart åker



Så börjar vi nedräkningen idag!

Idag onsdag är det två veckor kvar tills vi åker :) härligt 14 dagar kvar alltså !

Vad är det som ska ske under dessa 14 dagar då.

*Skola idag, imorgon, Fredag
*Skriva klart uppsatsen
*Göra en Ur-access uppgift
*Fredag kommer Aron och Pappa
*Middag ute
*Hockey på Lördag
*Tacos och tv spel tror jag också var inplanerat
*En ledig vecka, ev jobba hos mamma en dag
*Packning
*Betalning av räkningar
*Köpa paket till Sara
*Middag/kalas hos Sara
*Två dagars skola till för mig v.4
*Till frissan för färg av ögonbryn och fransar
*Växla in pengar och sånt tjaffs, (Pappa Lars, du kan mitt kontonummer ;) )


Som ni ser det är inte så synd om mig, lite mycket nu innan fredag och v. 4 dvs de två dagarna innan vi åker, men hur skönt är det inte med en veckas semester innan mina två veckor i thailand, så jag ska absolut inte klaga :D

Nu måste jag plugga Simone kommer strax innan tolv då ska vi på skolan!

Puss hejs

Kommentarer
Postat av: Sara

Otroligt jobbigt liv ;) Men semester är ni värda, vi menar jag. Vi syns där nere ;) hihi



Vad sägs om snabba cash till veckan? Vi har ju trots allt grattis biljetter att använda hihi. Unna sig saker i vardagen var det väl ;) Tisdag kanske?

2010-01-13 @ 16:49:13
URL: http://sarakarolinaersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0