Onsdag



Ja idag var det onsdag då! Vad stod på schemat?
Plugga var det... idag igen. Så vad gjorde vi, jo självklart tog jag och henkeman bussen ut till birsta för fika och shopping. Fick med oss ett par jeans till mig, två linnen och en halsduk till henke. Sen en solkräm ett solstift och alvedon.

Väl hemma med bussen gick vi på ica och jag skickade tillbaka mina två bikinis som jag beställt, brösten höll  inte måttet helt enkelt få bli den rosa och bruna jag hade i sommras men det går ju bra det med, gillar ju den synd bara att det är så breda band! ( I-landsproblem jag vet)

Så var det ju det här med plugget också, jag har satt mig nu och skrivit ihop en början på en inledning i alla fall den är allt i från bra men det är lite text i alla fall och en början, bättre en ingenting. Henke ligger som en dö sill i soffan, går inte att prata med för han är så inne i tv:n ... Typsikt henkeman alltså!

Har gått igenom hur upplägget för henkes kurser ser ut nu till våren tror jag har fattat. Skulle behöva beställa böcker både till han och mig idag så vi vet att vi får dem innan thailand. Synda bara att det är så sjukt dyra...och många.  Man vet ju inte nu vilka som är viktiga det är ju de som är jobbigt. men men bara betala och se glad ut helt enkelt!

Nej nu ska jag göra middag för jag antar att inte henke tänker göra det!
Puss hejs på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0