Torsdag



Sista dagen med studiegruppen. Typiskt kommer verkligen sakna den! Vi hade det himla kul alla var på samma sjukt låga nivå i humorn och vi har skrattat sjukt mkt. Vi kallar oss gruppen som improviserar! Helt rätt tycker jag nog, vi klarade ju en termin lixom!

Just nu sjukt trött, efter skola och plugg på hemma plan!
Henke har tränat och jag har pluggat, just nu är vi hundvakt, vi ska ha Gobbe i morgon på dagen så han få ut och röra på sig lite, då masen jobbar och Annika är i Umeå då erica blir sjukgymnast i morgon! Kul kul, synd att vi inte kunde komma!

Nu ska jag gå och sova!

PS, råkade välta ett ljus förut fullt med stearin på henkes mjukisar suck säger jag bara!

GOD NATT

morgon prommenad kl 8  i morgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

Var väl tur att det bara var lite stearin (prova att stoppa in i frysen) och att det inte började brinna.....

2010-01-15 @ 18:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0