Det börjar arta sig



Ja verkligen, i morse och under fm har det varit 13 grader ute men nu är det 17.5 i köket vilket vi får betrakta som godkänt, i solen steker det på som tusan sjukt härligt. Köpte mig en känning och ett långt linne (klänning) på gina idag och tre ringar, och ett nytt lås till förrådet då jag tappat min nyckel och det är osmidigt att bara henke har en  nyckel dit ner.

DEt börjar närma sig arbete för mig, eller ja jag börjar om två timmar vet inte riktigt vad jag ska göra fram till dess, ska skriva ett mail i alla fall! sen får vi se.

Livet i lägenheten har fastnat, vi är knappt här känns det som och när vi är det är det ingen som orkar ta tag i något. så det skulle behöva storstädas men hur kul är det då? inte direkt roligt!

Nej nu var det att försöka ta vara på tiden innan jobbet!

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0