Eftersom det var



så länge sedan jag skrev kan jag ju skriva ett till inlägg på samma gång:)

Har varit i annat land, solat och badat, läst ex antar böcker och återigen blivit fast i vampyrernas värld. Sjukt mysiga böcker. Jag har varit på bröllop på Ikea och på tv:n. Jag har firat student och ja bara tagit det lugnt.

Massor med saker har jag gjort, men orken att skriva blogg har inte varit direkt stor. Vem vet om den kommer vara det nu men troligen kommer jag nog börja skriva igen, det känns som så. Sommaren är här, trots att värmen lyser med sin frånvaro kan man njuta av den:) Kvällarna har oftast finast väder faktiskt och sitter nu och kollar ut på blå himmel, ja lite moln med men ändå :P

Tro jag ska till att föra över lite bilder sen min och susannas resa till grekland och läsa lite bloggar.

I morgon är det dags för jobb, och det är väl det större delen av min vecka kommer innehålla, mån-tors och lör-sön, är jobbdagar för mig. Ska bli skönt tror jag, jag hoppas att det blir roligt i allafall :) Ska ju jobba med Sara i morgon spännande, eftersom vi troligen jobbar på helt olika sätt,( och mitt sätt är troligen rätt;) ) .

Tjohejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0