Hejhopp



jag kanske överdrev när jag sa att henke är överlycklig, han får i alla fall en tv att sätta upp på väggen vilket han har velat haft. Jag blev däremot överlycklig har aldrig skrapat fram en vinst på mer än hundra kronor förut tror jag så 2000 var ju mkt bra ju :)

Jag är rätt stolt över mig själv faktiskt, har sedan jag kom he från att ha jobbat 9 timmar. Skrivit en och en halv sida plus källförteckning på min skoluppgift som ska in denna vecka, jag har också sökt fram i boken vart jag ska ta information och så! Dvs jag är på god väg och nu är det ju bara faktat kvar typ och det är ju bara att skriva om och sätta in i min text. Känns mkt bra! Det här med press och stress plugg funkar nog ganska bra för mig.

nej nu ska jag faktiskt ta och städa här hemma vi ska gå med sopor och sånt tjaffs!

Puss hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0