Tenta



Idag har jag skrivit min andra tenta för terminen. :) kommer bli en till den 3 juni, då jag bara skrev en del av denna tenta vet jag att jag i alla fall måste göra om ena. Hoppas att det räcker med den!

Gick ner /cyklade med sara till skolan, sen cyklade jag hem själv! Så lite nytta har man ju gjort i dag i alla fall!
Nu är det dags att storhandla, först blir det duscha, skriva lista! sen ska jag luncha med susanna!
Slutligen blir det kalas hos Matilda som blir 16 år idag!
Grattis grattis!

Imorgon bör jag plugga kanske kan hinna med något annat också :)
Nej duschen var det nu...

Kommentarer
Postat av: Nina, Noel & kanske Liam

Vilken dag hinner du med oss då? ;)

2010-05-04 @ 18:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0