Värme



Idag är det varmt ute, när jag klev upp halv nio stog termometern på 17 grader. Härligt. Dock ser jag inte solen riktigt än eller jo pyttepytte lite. Kan detta betyda att sommaren är på väg. Ja troligen men inte än på ett tag!
Annars så sitter jag och skriver klart min skoluppgift som ska vara inne i morgon kväll antar jag senast v 19 stod det så det är ju i morgon kväll det :) hihi! Men jag har nog skrivit klart all text nu var ju inte så mkt men ändå. Det är bara att läsa igenom skiten skriva om och skicka in! Med lite tur får man betyg på det. :)


Henke tog min cykel och åkte upp på dagis och städade. Jag tänkte snart baka en kaka mormor och morfar kommer väl på fika någon gång här på em.. Sedan ska vi ut på alnö på middag och kalaas!
Ingen fotboll i helgen mkt skönt faktiskt.

Det var väl typ det jag hade och säga. inte så mkt mer!

Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0