v.44



Nu är v 44 snart slut Solen skiner och det blåser isvindar ute. Dammet lyser med sin närvaro här inne men vem orkar städa lixom ;)

Denna vecka har varit min sista lata vecka detta år, och självklart har jag itne gjort det jagskulle .. SUCK! Dåligt av mig! Men det ordnar sig nog ändå tillslut!

Vi har också tagit våra besparingar och köpt oss en bil. Så nu blir det inga julklappar då pengarna är slut... Våra konton är öppna för påfyllning ;)

Annars har det lagts golv, varit på stan, pratat, skrattat, bakats, gått, ätit, spelat kort, spelat spel, kollat på tv, färgat hår, suttit vid dator, lekt med pie och noe osv.. En massa saker som vanligt, men inte det som borde göras kanske men vadå ;)

Imorgon börjar min VFU så då är det upp tidigt och arbeta i fem veckor, hoppas på en rolig tid :)

Nu blir det en dusch för kroppen i alla fall håret får vänta en dag till så inte färgen försvinnner order från frissan ;)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tänk vad mycket du hunnit med på en vecka. Vad mycket lättare det är att göra allt som inte är "måsten".

2010-11-09 @ 08:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0