V.46



Annars rusar bara tiden förbi, snart är det första advent. Ska bli mysigt jag längtar verkligen till julen!
Ska försöka att klura ut en önskelista också och se omm det är något speciellt jag önskar mig till jul:) Något roligt borde jag ju vilja ha! Ska fråga henke också, fall någon mot förmodan tycker han ha varit snäll iår ;)

Har varit och fikat med S nu på kvällen mkt mysigt trots att hon glömde plånboken när vi gick hem så vi fick vända, men det var tur hon märkte det ganska fort och att den låg kvar på stolen ;) Alltid är det något!

Nu är det dags för gammal tant att göra sig klar för kvällen!

Sov gott!

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag satt i min emellanåt under tiden som jag var gravid, men det gick alltid jättelätt att sätta i den :) Sen testade jag nån vecka efter förlossningen, men då var det inte nå bekvämt. Men nu när magen har gått tillbaka någorlunda så funkar den igen :) Hoppas allt är bra med dig! KRAM

2010-11-17 @ 20:41:35
URL: http://dearpernilla.blogg.se/
Postat av: Twins

fina =)

2010-11-18 @ 02:01:52
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0