Fredag



Så då har det gått en vecka utan att jag direkt gjort många knop. Man blir verkligen trött på hösten. Mörkret gör sitt till helt enkelt!

Idag har jag i alla fall varit på stan en sväng med syster, köpte ett halsband och ett linne (lika som dig susanna) Sorry ;) Sen blev det inköp till syster som fick ett armband och vi köpte ett paket till hennes vän som hon skulle på kalas till imorgon, eller tjejmiddag.


snart eller ja om två timmar ska vi på middag hos ersson/karlsson tror jag väl, om jag inte är helt ute och cyklar. Hoppas det blir något gott! :)

Nu ska jag se på förkväll!

Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin bild :)



Jasså får ni komma på middag ni ;) Du tar väl med frågeblocket? ;)

2010-10-08 @ 19:07:11
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0